Hur fungerar det?

Vanliga frågor om vår prenumerationsbox.

Vad innehåller en Tassbox?

Det finns två olika sorters tassboxar. En är anpassad för hundar och en är anpassad för katter. Innehållet varierar från månad till månad, med speciella teman på högtider.

Din Tassbox kommer alltid ha ett värde som överstiger vanliga butikspriser om du hade köpt dom själv.

Dessutom kommer du hitta spännade & exklusiva produkter & leksaker som inte finns på vanliga butikshyllor.

Varje box är full med:

  • Nyttigt och gott våtfoder med naturliga råvaror
  • Smaskigt godis, snacks/tugg
  • Roliga, kvalitativa & hållbara leksaker
  • 1-2 våtfoder, 3-4 godispåsar, 2-3 leksaker

Vi förespråkar foder & godis av naturliga råvaror och utan onödiga tillsatser. Inga tillsatser eller GMO förekommer i det ätbara i boxen.

Vi stödjer svenska märken med hållbarhet i åtanke och letar alltid efter ekologiskt foder & snacks som dyker upp.

Hur fungerar prenumerationen?

Du kan välja mellan 3 olika intervaller på din prenumeration:

  • Varje månad (12 gånger per år)
  • Varannan månad (6 gånger per år)
  • Var tredje månad (4 gånger per år)
  • Alternativt en Prova-på box (engångsköp)

Leverans: Din Tassbox skickas den 10:e varje månad eller vardagen efter om det infaller på en helg.

Betalning: Din första Tassbox betalas direkt, därefter förnyas den automatiskt samma dag som den skickas, den 10:e.

Om du betalar med Klarna betalar du själv manuellt genom e-mail, den förnyas inte automatiskt.

Uppsägning: Du kan enkelt avbryta din prenumeration genom att logga in på ditt konto och gå till "Prenumerationer." Du kan även skriva till oss på info@tassia.se eller via vårt kontakformulär om du önskar avbryta eller pausa din prenumeration.

Kan jag prova Tassbox en månad?

Ja! Du kan köpa en engångsbox och prova på innan du startar en prenumeration. Den funkar även utmärkt som en gåva till en vän eller någon i familjen.

Den funkar exakt som vanliga Tassboxar innehållsmässigt, med olika innehåll och teman varje månad.

Klicka här för att läsa mer.

Kan jag prenumerera med Klarna?

Ja! Du kan prenumerera med Klarna. Skillnaden är att du med Klarna inte förnyar prenumerationen automatiskt.

Du får en faktura/betalningslänk genom e-mail där du betalar manuellt varje månad eller intervall som du har valt.

Hur avbryter jag min prenumeration?

Du kan enkelt avbryta din prenumeration när du vill.

Du kan även pausa din prenumeration och återuppta den senare, eller hoppa över en månad.

Du hittar din prenumeration genom att logga in på ditt konto på Tassia här.

Gå till "PRENUMERATIONER" och avbryt eller pausa din prenumeration.

Min hund eller katt har allergier?

Lämna en anteckning i varukorgen om det är något du inte önskar ha i din Tassbox. Du hittar anteckningsfältet längst ner i varukorgen - inte i kassan.

Du kan även skriva till oss på info@tassia.se om du inte fick med en anteckning så fixar vi det!

Kan jag byta ut foder och leksaker?

Det går jättebra att byta ut produkter till något annat av samma värde. Till exempel vid allergi eller om du har en större hund som har behov av slitstarka tuggleksaker.

Ångerrätt & retur?

Du har 30 dagars ångerrätt på ditt köp från dess att du mottagit boxen.

Skicka oss ett meddelande på info@tassia.se eller via vårt kontaktformulär om du vill använda din ångerrätt.

Återbetalning av varan sker när vi mottagit varan i oanvänt och oskadat skick. Kunden står för returfraktspriset. Läs mer om vår returpolicy här.

Fler frågor?

Skriv gärna till oss på info@tassia.se eller använd vårt kontaktformulär om du har fler frågor.